Spôsob dopravy


Kurýr PPL (79kč)
- Kurýr se snaží před doručením s vámi zkontaktovat a dohodnout se na přesném čase předání balíčku. Pokud vás nezastihne, zanechá vám odkaz a balíček se pokusí doručit opět později. Z tohoto důvodu je důležité, abyste v objednávkovém formuláři zadali správné telefonní číslo., Na kterém vás bude kurýr kontaktovat.

  • Po objednání zásilku očekávejte zhruba o 2-3 pracovní dny
  • Pokud vám zásilka nepřijde do 3 pracovních dnů od doručení potvrzujícího emailu, kontaktujte nás prosím emailem na info@darkovo.cz nebo telefonicky na 736 651 116
  • Odkaz pro sledování zásilek : Kliknite sem



    Osobní odběr Zásilkovna ( 59kč ) - Zásilku si vyzvednete v prodejně jednoho z našich více než 750 partnerů po celém Česku.

    • Po objednání zásilku očekávejte na zvolené provoznu přibližně o 2-3 pracovní dny. Po odeslání zásilky obdržíte potvrzení o odeslání emailem a sms zprávou.
    • O přijetí zásilky na zvolenou pobočku budete informováni sms zprávou s kódem pod kterým si to vyzvednete. V případě že sms nedostanete do 3 pracovních dnů od odeslání nás prosím kontaktujte na zákaznické lince 736 651 116
    • Odkaz pro sledování zásilek : Kliknite sem
    • Seznam poboček : Kliknite sem



      Doprava zdarma

      Všechny objednávky v celkové hodnotě nad 2000kč s DPH mají poštovné a balné zdarma.



        Dodací lhůty

        Dodávka zboží do 48hod

        • Při doručení objednávky do 12:00 hod. zajistíme dodávku zboží v průběhu následujícího dne. V případě víkendu expedujeme zboží první pracovní den po víkendu. 
        • Pokud se vyskytne položka, kterou nevíme dodat ve výše uvedených termínech, budeme Vás informovat o možném termínu dodávky. Při platbě předem, převodním příkazem, posíláme zboží po připsání částky na náš účet.
        • Doručení zboží který je NA OBJEDNÁVKU trvá od 2-14 pracovních dnů. V případě že zboží potřebujete v co nejkratším čase tak se prosím o dostupnosti informujte na zákaznické lince 736 651 116

        Způsoby oznámení 

        O stavu Vaší objednávky Vás informujeme prostřednictvím emailu a SMS zprávou. V případě, že některý z objednaných produktů není na skladě, budeme vás kontaktovat telefonicky.


        Reklamace

        Výměna zboží 

        Zboží zabalte do původního obalu, nepoškozené, nepoužívané, čistý a pošlete jej poštou na naši reklamační adresu: RAJ HOLDING s.r.o., Okružní 884/72, 06401 Stará Ľubovňa. K balíku přiložte kopii faktury s žádostí o výměnu zboží, kde nezapomeňte uvést vaše jméno, adresu a telefonní číslo.

        Ostatní reklamace 

        Nahlaste nejprve na email info@darkovo.cz nebo telefonicky na 736 651 116 a domluvte se se zákaznickou podporou na dalším postupu, aby byla Vaše reklamace vyřízena co nejdříve.

        Vrácení zboží

        Pokud vám dodané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů vrátit. Pro bližší informace kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na info@darkovo.cz nebo 736 651 116. Zboží můžete vrátit pokud nebyl používán a je zabalen v originálním balení. Pro zboží který je vyráběn na zakázku neplatí lhůta pro vrácení zboží do 14 dnů. Sedací vaky a kožené pantofle není možné vrátit v zákonné lhůtě z důvodu že každý kus je vyroben na zakázku.

        Telefonické objednávky:

        Pokud vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje objednání prostřednictvím našeho internetového obchodu, můžete si objednat zboží i telefonicky na 736 651 116 (Po - Pá: 08:00 - 16:00 hod.)


        KONTAKTNÍ INFORMACE