Bezproblémová reklamace

Jak mám postupovat při reklamování zboží?

Doporučené řešení: Zavolejte nám a informujte nás, že chcete zboží reklamovat, naše operátorka Vám vysvětlí jak postupovat.
Nejrychlejší řešení: Chci reklamovat zboží a nechci se zatěžovat telefonáty, v tom případě si stáhněte nás REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, který vypíšete a zboží odešlete na naši adresu
Adresa k odeslání reklamace: RAJ HOLDING s.r.o, Okružná 884/72, 06401 Stará Ľubovňa.


Časte dotazy při reklamaci:

1, Je třeba vytisknout reklamační formulář a poslat jej spolu se zbožím?

- Ano je to nutné, urychlíte tím celý proces při reklamaci. Pokud doma nemáte přístup k tiskárně, je třeba to napsat ručně a přibalit to ke zboží.

2, Kde najdu reklamační formulář?

- Reklamační formulář - Stačí nato kliknout

3, Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

- Reklamace se snažíme vyřešit co nejdříve, někdy však vyřešení reklamace vyžaduje více času a reklamace se prodlouží. Průměrná doba vyřízení reklamace je do 10 dnů.

4, Jakou formou vyřizujete reklamace?

- Reklamace vyřizujeme výměnou za nový kus nebo vrácením peněz v případě nedostupnosti nového kusu.

5, Kdo bude platit poštovné spojené s reklamací?

- Pokud bude reklamace uznána náklady na poštovné, snášíme v plné výši my. Poštovné Vám bude na základě stvrzenky proplaceno na účet.

6, Jak mám odeslat zboží na Vaši adresu?

- Doporučujeme Vám využít společnost zasilkovna.cz nebo zaslat.cz. Tyto společnosti nabízejí spičkový servis a nejlevnější poštovné.

NENAŠLI JSTE POTŘEBNÉ INFORMACE ? RÁDI VÁM JE POSKYTNEME NA:

EMAIL: INFO@DARKOVO.CZ

TEL: 736 651 116